Z uwagi na bardzo dużą absencję personelu medycznego oraz administracyjnego, związaną z sytuacją epidemiczną, czas oczekiwania na połączenia telefoniczne lub kontakt mailowy może się wydłużyć. Również realizacja części świadczeń może mieć nieco dłuższy czas oczekiwania. Jednocześnie pragniemy Państwa zapewnić, iż staramy się zwiększyć ilość osób w zespole EVOMED, aby utrzymać wysoki poziom obsługi pacjentów w naszych jednostkach.
Szanowni Państwo, w związku z informacjami o wystąpieniu przypadków zakażenia koronawirusem pracowników 109.
rejestracja na usługi z zakresu medycyny pracy odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu mailowego: mp@evomed.com.pl
Teleporady
• Teleporada zostaje wprowadzona w celu zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS Cov- 2 wywołującego chorobę COVID 19.
• W Przychodniach EVOMED teleporada odbywa się z wykorzystaniem systemów łączności telefonicznej oraz teleinformatycznej.
• Poza sytuacjami wyjątkowymi, uzasadnionymi stanem zagrożenia życia lub zdrowia, każda wizyta lekarska musi zostać poprzedzona teleporadą.
• Teleporada realizowana jest przez uprawniony personel medyczny na podstawie zgłoszenia telefonicznego do rejestracji przychodni:
Szczecin
1. Dubois 091-81 40 202, 091-81 40 252,
2. Starzyńskiego 091-489 31 49
3. Strzałowska 091-422 86 53
4. Skolwin 091-421 79 35
Warszawa
Marszałkowska 022- 652 05 01
• Rejestracja, korzystając z danych osobowych zgromadzonych w systemie informatycznym przychodni weryfikuje tożsamość pacjenta i umawia na teleporadę zgodnie z grafikiem pracy personelu udzielającego teleporad, informując jednocześnie pacjenta o przedziale czasowym, w którym personel skontaktuje się z pacjentem w celu przeprowadzenia teleporady. Podany przedział czasowy jest nie dłuższy niż 60 min. (+ – 1H)
• Personel medyczny poprzez system teleinformatyczny, otrzymuje informację dotyczącą pacjentów zarejestrowanych na określone przedziały czasowe.
• W ustalonym dla konkretnego pacjenta przedziale czasowym, dokonywane jest połączenie z pacjentem na wskazany w systemie nr telefonu. W przypadku gdy pacjent nie odbiera połączenia, personel dokonuje 2 kolejnych prób nawiązania połączenia, przy czym odstęp czasowy pomiędzy pierwszą
a trzecią próbą nawiązania połączenia nie może być krótszy niż 10 min.
• Po skutecznym nawiązaniu połączenia, personel medyczny weryfikuje dane pacjenta.
• Informacje i zalecenia dokonane w trakcie teleporady są odnotowywane w dokumentacji.
• Jeżeli w trakcie teleporady, personel medyczny uzna za konieczne przeprowadzenie wizyty bezpośredniej, umawia na taką wizytę pacjenta z pominięciem rejestracji.
• Jeżeli w trakcie teleporady wystawiania jest e- recepta, Personel informuje o tym pacjenta i ustala sposób przekazania kodu recepty: 1) bezpośrednio w trakcie teleporady, 2) poprzez wiadomość SMS na nr telefonu pacjenta wykazany w bazie danych przychodni.
• Jeżeli w trakcie teleporady wystawiane jest zlecenie na badania diagnostyczne lub skierowanie do poradni specjalistycznej, personel informuje pacjenta o tym fakcie i przekazuje informacje o miejscu, czasie i sposobie odbioru wystawionego zlecenia i/ lub skierowania.
Recepty, wnioski na zaopatrzenie w wyroby medyczne
• Pacjenci przychodni, stale przyjmujący określone leki lub inne wyroby medyczne, mogą zdalnie zgłaszać wnioski o wystawienie recepty lub wniosek na zaopatrzenie w inne wyroby medyczne pod nr telefonów:
Szczecin
1 Dubois 091-81 40 278,
2 Starzyńskiego 091-489 31 49
3 Strzałowska 091-422 86 53
4 Skolwin 091-421 79 35
Mailowo: recepty@evomed.com.pl
Za pomocą SMS: 690 053 595,
podając :
1. imię i nazwisko pacjenta
2. pesel
3. nazwisko lekarza rodzinnego
4. numer telefonu do kontaktu
5. leki – nazwa, dawka, ilość opakowań
Warszawa
Marszałkowska 022- 652 05 01
• Weryfikacja tożsamości osoby zamawiającej dokonywana jest na takiej samej zasadzie jak przypadku teleporad.
• Personel przyjmujący zlecenie weryfikuje w dokumentacji medycznej fakt przyjmowania przez pacjenta zamawianego wyrobu medycznego i przekazuje stosowną informację do lekarza rodzinnego pacjenta składającego zamówienie.
• Po weryfikacji przez lekarza zasadności wypisania recepty lub określonego innego wyrobu medycznego , lekarz wypisuje e – receptę lub e –wniosek.
• Wygenerowany kod recepty lub wniosku zostaje przekazany pacjentowi w następującym sposób:
1) Poprzez SMS
2) Telefonicznie
3) Odbiór osobisty.
Podstawowa Opieka Zdrowotna:
We wszystkich naszych poradniach udzielamy świadczeń w ramach porad telefonicznych. Jeśli jest taka potrzeba pacjent jest umawiany na wizytę lekarską w przychodni.
Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna:
Poradnie udzielają świadczeń w formie porad telefonicznych. W przypadku konieczności pacjent umawiany jest na wizytę w przychodni.
Opieka psychiatryczna:
Świadczenia realizowane są w formie porad telefonicznych przez lekarza psychiatrę oraz zespół naszych psychologów. Jeśli jest taka potrzeba pacjent wzywany jest na wizytę w przychodni.
Rehabilitacja Lecznicza:
Wszystkie świadczenia w zakresie: fizjoterapii ambulatoryjnej, poradni lekarza rehabilitacji, rehabilitacji na oddziale dziennym zostają wstrzymane do odwołania. Dotyczy to zarówno przychodni w Szczecinie jak i w Pyrzycach.
Stomatologia:
Wszystkie świadczenia w zakresie stomatologii zostają wstrzymane do odwołania.
Świadczenia tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego realizowane są w 109 Szpitalu Wojskowym oraz w Szpitalu MSWIA w Szczecinie bez zakłóceń.
Lekarze rodzinni będą udzielać porad w formie telefonicznej (zgodnie z rekomendacją Głównego Inspektora Sanitarnego) a w przypadku konieczności zbadania pacjenta osobiście będą umawiać na taka wizytę.
Świadczenia w ramach rehabilitacji leczniczej zgodnie z rekomendacją Krajowej Izby Fizjoterapeutów zostają wstrzymane.
Świadczenia w ramach stomatologii zostają odwołane.
Świadczenia w ramach Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej oraz Świadczeń Psychiatrycznych w możliwym zakresie będą realizowane w ramach porad telefonicznych a częściowo zostaną odwołane.
Recepty będą wystawiane w formie e-recept bez konieczności odbierania ich osobiście w związku z czym wszyscy pacjenci leczeni przewlekle otrzymają niezbędne recepty.
W związku z szerzeniem się koronawirusa SARS-CoV-2, EVOMED SP. z o.o. zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego od 16 marca wprowadza w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej tzw. TELEPORADY.
Wszystkie wizyty osobiste u lekarza rodzinnego zostają odwołane i zamienione w TELEPORADY (porady telefoniczne).
Lekarz będzie kontaktował się z Państwem w ramach konsultacji telefonicznej a jeśli będzie taka konieczność, umówi wizytę osobistą w przychodni.
Proszę nie przebywać na terenie przychodni o ile jest to możliwe.
Telefony kontaktowe do przychodni:
Przychodnia EVOMED przy ulicy Dubois 27:
tel. 91 351 02 27
tel. 91 814 02 02
tel. 91 814 02 52
Przychodnia EVOMED przy ulicy Strzałowskiej 25:
tel. 91 422 85 63
tel. 91 421 49 20
Przychodnia EVOMED przy ulicy Starzyńskiego 2:
tel. 91 489 31 49
SARS-CoV-2, EVOMED SP. z o.o. zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego od 16 marca wprowadza w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej tzw.
Szanowni Państwo,
w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i koniecznością wdrożenia wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, EVOMED Sp. z o.o. podjął decyzję o wstrzymaniu do odwołania rejestracji internetowej.
Numery kontaktowe do rejestracji w przychodni przy ulicy Dubois 27:
91 351 02 27
91 814 02 02
91 814 02 52
w najbliższym czasie udostępniony zostanie dodatkowy numer telefonu.
Szanowni Pacjenci,
w związku z zwiększoną zachorowalnością na odrę w Szczecinie, w przypadku w którym pojawią się u Państwa poniższe dolegliwości:
– gorączka
-katar
-światłowstręt
-suchy kaszel
-wysypka zaczynająca się na twarzy rozprzestrzeniająca się na ciało / za uszami kolejno na twarzy a następnie zajmującej tułów i kończyny,
prosimy o kontakt z naszą przychodnią przy ulicy Dubois 27 pod numerem telefonu: 511 196 334 w celu umówienia wizyty i podjęcia działań ograniczających dalsze zakażenia co zmniejszy możliwość przeniesienia choroby na inne osoby.
pozdrawiamy
Zespół EVOMED
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż świadczenia realizowane w przychodni EVOMED przy ulicy Starzyńskiego 2 (wcześniej Centrum Rehabilitacji Terapia) w zakresie rehabilitacji zostają od stycznia przeniesione do przychodni EVOMED przy ulicy Dubois 27 (I piętro).
Nie zmienią się Państwa godziny przyjęć.
Aktualnie dzwonimy do każdego z Państwa w celu poinformowania o powyższej zmianie.
W przypadku pytań proszę o kontakt: 91 421 42 28
Pozdrawiamy
Zespół EVOMED